Tatueringar och dunderfrukost

Igår hos syster fick vi supergod mat som Fredric lagat sen blev det tatuerardags. Någon smoothie hann vi inte med, eller vi orkade inte rättare sagt. Vi hade ätit så mycket av den goda maten så våra magar var helt proppfulla.
Både svalan och hjärtat blev gjort iallafall, även om svalan inte riktigt blev klar. Den ska skuggas lite mer och texten ska ju dit också såklart. Den är jätte fin, jag är mycket nöjd:). Duktig syster!

Nu sitter jag och äter en dunder frukost. Skivade bananer och äpplen i yoghurt toppat med russin, yumyum.
åh.. kan jag inte få bara ledig idag? Det skulle vara så himla skönt.... Men nej, Fokus kallar.






ja nu blev det lite konstigt ljus på den sista bilden, svalan är såklart inte ljusare i huvudet.
Lite äckliga sårskorpor får ni se också.


Kommentarer
Postat av: Hampe

Fan va fin den blev :) ska bli kul att se den ikväll! Du kan inte smita från jobbet lite tidigare? ;D

2009-10-11 @ 15:05:35
Postat av: Jos

Då har vi på samma ställe nu ;P själv gör jag en svala på rumpan på onsdag ;)

2009-10-11 @ 15:40:38
Postat av: Jos

Då har vi på samma ställe nu ;P själv gör jag en svala på rumpan på onsdag ;)

2009-10-11 @ 15:40:44
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-17 @ 12:37:37
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback