Skrattanfall och stretchande stalkers

sicken härlig helg det har varit, jag har nog inte skrattat så mycket på mycket länge. Snacka om magisar jag har skaffat på grund av allt skrattande, haha.
Imorse hade jag värsta skrattattacken, jag kunde inte sluta och tårarna bara forsade ut, jag började svamla och allt det där, Hampus trodde jag var psykiskt störd.

Min älskling är för underbar han. Hade en myspys morgon, åt mums frukost som bestod av super goda mackor och en stor smootie på maries vis. Min syster gör de bästa smootiesarna, jag lyckades inte lika bra men nära var jag:). Sen var jag ju tvungen att bege mig ner och jobba på fokus som inte är mycket att hurra för direkt.
Sjävklart hade jag glömt tänka på att ta med mig middag dit igen, jag lär mig aldrig. Fast det kan nog vara så att jag förtränger det lite med flit eftersom jag inte vill stoppa in min mat i det där äckliga kylskåpet, det känns som om maten skulle ruttna efter en minut, haha. Men jag ringde min mamma som skulle få bli räddaren i nöden, och vad får jag? KEBAB! Ja det var riktigt gott, men ack så pinsamt att sitta och äta kebab på ett gym, får ju lite ångest när alla andra tränar och man sitter där och svullar. Svullandet slutade inte där heller, Johan kom in med en vaniljbulle som han bjöd på till efterrätt.

Jag tror jag har fått en liten stalker. Ända sedan jag färgade håret mörkt är det en kille på fokus som har börjat bete sig lite obehagligt. Jag vågar inte gå hem själv om han är kvar till stängning, så jag tvingar mamma att stanna kvar med mig, haha. Han beter sig så konstigt och ställer så knäppa frågor bara för att ha något att prata om. Idag stod han bredvid mig i receptionen och stretchade (!?!) bara för att det tydligen var för fullt i stetch hörnan, fast det var det ju inte, det var ju knappt någon på gymmet i överhuvudtaget och de som var där var inne på pass. creeepy!


Kommentarer
Postat av: Hanny

Jo tack jag har varit med om liknande. Det finns många skumma personer i denna värld, bäst vi aktar oss Sandris =)

2009-10-19 @ 10:40:43
Postat av: Sandra

ja, vi får se efter varandra helt enkelt;)

2009-10-19 @ 19:12:42
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback