Shopaholic?

Myskväll med älskling igår blev det ja, lite film och massor med te! Jag mådde hemskt igår kväll, ont i hela kroppen och min hals var så uppsvullen så jag lät som en mupp. Men idag är det andra bullar! Mår faktiktiskt mycket bättre idag, jag vet att jag sa det igår också, men nu är det sanning :).

Efter att ha ätit frukost begav vi oss till handen eftersom jag var tvungen att köpa lite halstabletter på apoteket. Ja... Halstabletter var det men jag kom såklart hem med lite mer grejor, haha. Jag har fan shoppat varje helg nu under en långlång tid.... Nu får jag sluta faktiskt, men åh, det är ju så kul.


Nu ska jag fixa i ordning mig lite, ta en lååång dusch och allt det där sen kanske det blir utgång, inte direkt det smartaste kanske när jag börjar må bättre för en gångs skull men äh..
Det blir med älsklingen och alla grabbar då eftersom alla tjejor är så tråkiga. Men vi får se va, hur kvällen utvecklar sig. Det skulle ju vara kul att inviga mina stövlar jag köpte förra veckan.

wellwell, dusch it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback