Presenter från Åre

Idag har jag varit irriterad, glad, jobbat skiten ur mig, tränat tills benen vikit sig, velat slita håret av en viss person och blivit glatt överraskad!
En ganska jobbig dag men den har ju haft sina ljusa stunder.

Mamma och co kom hem från Åre och eftersom jag har passat Bobban så fick jag lite fina presenter utav Camilla. En söt liten bok om hur man gör goda kaffedrinkar, handgjord choklad ifrån Åre Chokladfabrik, After eight och honung:) Jag blev så himla glad! Fast mamma har nog skvallrat lite om vad jag gillar eller så är Camilla en jävel på att gissa rätt!
Nu ska jag njuta av gottigheterna och mysa med min älskling, om han nånsin vill lägga ifrån sig min vecko revyn, haha.

Imorgon väntar en spännande dag, jag ska in till staden vid lunchtid och gå på en intervju. Ska passa på att ta en frapino på Espresso house också som jag suktat efter så länge nu.
Senare mot kvällen kanske kanske ska syster min tatuera mig, fixa till mitt hjärta lite bara :)

Men nu, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback