Omnia mea mecum porto

Nu sitter jag hemma hos darling och är mätt efter en suverän middag som mamma Tina lagat. Mums vad fint det satt i magen. Trötta jag vill nog somna tidigt idag. Japp det vill jag. Men nu är det minsann latinska ordspråks -dags och sen lite tru blood innan jag sussar. 
Måste ha något fint som ska passa min svala som jag ska tatuera. Svårt det där... hjälp någon? Den ena åsnan kliar den andre, kanske?

Imorgon blir det en liten tripp till staden där jag ska kika lite och få avnjuta en frapino. Med Hampus såklart, att han står ut med alla mina shopping turer....
Sen blir det ju som sagt mys hemma hos syster min. Jag såg föresten lilla magen på hennes blogg, hihi! Så spännande.

well well, nattinatt på er.

Kommentarer
Postat av: Mary

om du shoppar måste du ju visa bilder fattar du väl:P

2009-10-09 @ 21:40:29
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback