Lördags shopping

Hejhejhallå!
En massa shopping blev det idag, en ny vinterjacka, kjol, klocka, underkläder, armband/halsband, parfym och lite ansiktsmasker. Nöjd är jag, mycket nöjd, förutom med kjolen. Jag blev lite tveksam när jag provade den här hemma nu men om jag ångrar mig är det ju bara att lämna tillbaka den.
Min syster kräver bilder från mina shoppingturer men jag orkar inte, haha. Du får vänta och se i verkligheten kvinna!

Nu är det dags för städning, mitt rum ser ut som jag vet inte vad, sen bär det av till syster!
Kanske kommer jag hem med en ny tatuering, kanske två, hehe. Eller ja, inte för att man kan räkna den första som en ny direkt. Ska ju fylla i mitt gamla hjärta så det blir mörkrött och fint + att det ska stå sis' bredvid. Sen kan jag och Marie köra SIS'POWEEEER och gnugga våra hjärtan emot varandra som hon och fredric gör med sina förlovningsringar, haha. Fast de skriker ju inte sispower såklart utan RINGPOWEEEER tror jag. Roliga de där två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback