Kan tiden gå saktare?

Jag vill att det ska bli november NU! jag vill jag vill jag vill. Men man kan ju inte få allt här i världen, jag får hålla mig till tåls.

Det blir inget tatuerande idag, framflyttat till lördag istället. Då blir det en tatuerar kväll hos syster och lite surplande av hennes goda smoothies, som jag tänker tvinga henne att göra, ska vi nog hinna med. :) mumma!

åh vad jag är trött nu, men jag ska röra på fläsket ner till fokus minsann där jag ska röra på det lite till, trots att jag verkligen verkligen inte orkar. En viss Anette Ros har gett mig en hejdundrans träningsvärk i det vänstra låret så det ser ungefär ut som om jag har skitit på mig när jag går. Men att träna är väl den bästa medicinen mot denna typen av smärta så det är bara att köra på.
Sen kommer darling och myser efter att han slavat lite för mig, hårfärgning står nämligen på kvällens schema! Han är så duktig så och framförallt snäll som hjälper mig :).


Kommentarer
Postat av: Mary

vilken tur att jag har lite jordgubbar och sånt kvar då!

2009-10-06 @ 18:26:51
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback