Jag är en rastlös människa.

Jag måste röra på mig känner jag nu, så fokus blir det. Lite crosstrainer och magträning får räcka idag, men kanske lite längre än vanligt, vi får se. Det här är ju den enda dagen denna vecka jag hinner träna pga kryssningen som blir av torsdag - fredag, så jag får svettas lite extra idag!
Åh, det ska bli så himlans skönt med en lång helg. Sen är det ju bara två veckor kvar på åhlens vad jag vet. Tiden går fort...

Jag måste hinna med att sätta mig ner och svara på Amandas brev också, jisses. Förlåt min kära! Skäms på mig som inte har svarat än. Blä vad jag saknar dig, jag behöver en vän som du i detta hemska höstrusk.
Det snöade ju för sjuttsingen imorse när jag satt och åt frukost, eller ja regnsnöade men ändå! Är det bara jag eller är det inte lite väl tidigt för snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback