Ingen nytta gjord idag inte

Nu sitter jag och dricker en stor stor kopp te med mycket honung i. Det är min absolut bästa vän idag, gör halsen glad :) Sen är det ju dunder gott också!

Jag är så himla sugen på lite tröstgodis nu också, och det hjälper ju inte att mamma sitter bredvid men en stor ben & jerrys. Men jag står emot! Det är i sånna här stunder som min tävlingsinstinkt är bra att ha, haha.
Jag tänkte ju att jag skulle hinna med en massa idag eftersom jag ändå bara legat hemma, typ som att sy hampus jacka, skriva amandas brev och städa rummet. Hände något av det? Nej.
Kanske blir det av imorgon då istället, men man vet ju aldrig med mig.

Titta titta, jag tycker det är så spännande! Nu börjar syster min få en riktig bebismage ju. Sist jag var där syntes det bara lite, jag satt och petade lite på magen men då blev Marie bara sur, haha. Tänka sig att det redan har gått 5 månader eller vad det är. Jag ska bli en sån där moster som barnet bara älskar eftersom jag kommer ge h*n godis och sånt när mamma och pappa säger nej! Bara så du vet sis'.



Kommentarer
Postat av: Evert

STROR??!! Nä fan den är inte så stor...Ben & Jerrys är aldrig stor bara super goooo.

2009-10-22 @ 00:57:00
Postat av: syster

haha ja va sån du :P ja kommer va sån själv. Det är Fredric som kommer vara den som säger nej :P

2009-10-23 @ 11:26:59
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback