Helgen

Ja, denna helg blev jag ju med hund som mamma tina säger. Det har varit jätte mysigt, förstår inte vad alla andra gnäller om att det skulle vara jobbigt med hund? Långa avkopplande promenader i all stress och en massa kärlek, något att pyssla om och gosa med, jag ser inte var det någonsin kan vara jobbigt?
Bobban heter lille gulle som jag passat nu sedan i torsdags och han måste vara världens gladaste hund, me like.
Jag tror att gud vill att jag ska ha en hund, jag har märkt att jag blir så himla mycket lugnare och om jag märker det på en helg, tänk vad som kan ske långsiktigt! Men Hampus suckar bara när jag säger sånt. Blä på Hampus, jag vill ha en söt liten fransk bulldog, punkt!

Annars så har det inte hänt så överdrivet mycket i helgen, jag har tagit det lugnt med älsklingen och firat Lejla lite igår, fick egentligen inte träffa Lejla så mycket eftersom hon hade fullt upp med att mingla runt. Jag och Hampus kände inte en jävel där men det var trevligt och en massa god mat. Trots det gick vi hem ganska tidigt eftersom jag skulle ut med Bobban, fanns väl andra anledningar också som man kanske inte bör nämna här. Sen idag har jag ju jobbat också, vilket egentligen inte heller är värt att nämnas, haha.

Syster klippte till mitt långa bruna hår och nu känns det så mycket bättre, det sitter inte slickat längst huvudet längre, det är lite livligare :) Ja syster, du är min personliga frisör.

Föresten så vann Bajen idag mirakulöst nog, så då är darling glad = jag är jätte glad :) jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback