Godisförbud

Jag har älskling har slagit vad, inget godis fram till Thailand. Sen ska vi köpa världens största godispåse till flygresan, haha. Men hur ska jag kunna hålla mig? Jag som älskar godis...

Imorgon ska jag göra lite hopptester hos sjukgymnasten. Det gillar vi inte! Jag är så dålig på att hoppa på mitt onda ben, har ingen kraft och kommer ingenstans, det är nästan förnedrande att jag ska stå och kämpa där förgäves. Dessutom har jag en sjuuuk prestationsångest, det hade jag med handbollen också. Om det bara går liiite lite dåligt så blir jag skitsur och tycker jag är sämst. Skärpning på det, tagga tagga nu istället. Jag ska vara grym imorgon.

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback