Jag bara myser

Nu har hurtiga jag precis kommit hem ifrån gymmet. Spinning, core och lite styrketräning stod på schemat med start klockan 10. Jag hade nästan glömt bort hur kul det är med spinning, nu när jag äntligen får ska jag köra det minst en gång i veckan :).

Gårdagen var härlig, buskul att träffa min päls. Sommaren med Göran blev det icke dock utan det blev Bröllopsfototgrafen istället. Jag erkänner att jag var lite skeptiskt till en början men den var faktiskt väldigt bra!
Som vanligt när jag träffat Amanda de sista gångerna så pratade jag tills tungan nästan ramlade av, men det blir väl så när man inte träffats på länge. När vi skulle skiljas åt ville jag bara kidnappa henne så att hon inte skulle kunna återvända till Mellansel. Blä, nu sitter jag är igen, utan min päls.

Ikväll blir det myskväll igen, middag på jimmys steakhouse och sen trubbel i paradiset med min älskling! Ja bio två dagar irad, men det är ju mys! :) Eftersom det är halloween och vi firar ett och ett halvt år så har vi bestämt att vi tar en paus ifrån godisförbudet idag. Det tycker jag är två bra anledningar till att få tillåtelse att svulla lite. Men ja, imorgon är det kört igen. Jag tänker dock INTE svulla chipsen med sourcream och bearnais smak som jag hörde om på radion. Fy fan vad äckligt med måste vara, att man ens kan tänka tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback