Ge mig värme

Jag vill bara kura ihop mig, låta älsklingen hålla om mig. För här är det kallt och jävligt, och älsklingen är varm och mysig. Jag förstår inte vad felet är, jag sitter med tjocktröja och mjukisbyxor under mitt täcke och ryser ändå. Kan inte bara Bajenmatchen sluta så han kan komma hit nångång.

Idag är det troligtvis endast två veckor kvar på åhlens, men man vet ju aldrig. Tur var det att dagen gick fort idag iallafall. Det brukar gå så himla segt att sätta sig på tåget in till sjukgymnasten, men inte idag inte.
Åh så skönt det var att stoppa in hörlurarna i öronen och lyssna på lite härlig musik på vägen hem, slippa allt pladder och alla skrikande barn osv på tåget. Music is the shit.

När jag kom hem var jag väldigt seg och sliten, men samtidigt kände jag mig pigg hur nu det går ihop. Jag sov inte mycket inatt och ändå har jag varit piggelin today, konstigtheter.
Men eftersom segheten hängde i luften så orkade jag bara inte laga mat, det blev lite valnötter, en bamse-smootie ( som jag lyckades ännu bättre med denna gång) och två finska knäckebrömackor. Mätt blev jag iallafall, och mumsfillibibblan var det också :).

Fick en tid till tandläkaren idag också, den 16/11 ska jag dit tydligen. JAG HATAR TANDLÄKAREN. Bedövningen tar inte på mig och jag har värsta skräcken. Men jag tänkte att det är ju sista gången det är free så det är bara att stå ut en liten undersökning. Hampus får väl följa med och hålla mig i handen.

Nej, om man ska ta och duscha, bli lite fräsch någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback