Ett skepp kommer lastat

Nu har jag varit inne i staden och shoppat lite presenter, eller presanger som jag säger, till min kära mor. Det råkade även bli en till min syster eftersom hon varit så snäll och tatuerat mig och en till min älskling bara för att jag älskar honom så mycket :). Så vad händer i kväll? Jag hade gärna följt med partypinglan Hanny på äventyr men inte idag inte. Först måste jag förbi en sväng till Marie och ge henne presenten och lite annat eftersom hon är sjukling, man måste ju ta hand om sin syster förstår ni. Sen vill Mamma att jag ska inviga mina nya stövlar, shaka lite ass och sjunga lite kareoke med henne och alla hennes vänner. Vi får se hur kvällen uvecklar sig!

Men nu, ett skepp kommer lastat med ännu mer bilder från resan!



muhammed












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback