Dags att ta sig i kragen.

Fan vad jag är på dåligt humör, dåliga mig. Nu får jag sluta!
Men det är jobbigt, jag har ont, jag vill att en sak ska hända men det sker aldrig, är trött och imorgon ska jag vaccinera mig. Hur ska jag göra? Får man ens ta två olika på samma gång? Jag ska nog prata lite med tantiluran där borta imorgon, men Hampus verkar iallafall säker på att vaccinera sig. Jag är frustrerad.

Hampus Hampus, ja jag håller tummarna för dig och bajen idag. Om de förlorar får jag ett helvete ikväll, haha. Nej, ett helvete får jag aldrig med min älskling men jag kommer ju bli tvungen att ta hand om honom, trösta honom, klappa litet på honom och det kan bli svårt med mitt eländiga humör.

Vet ni vad jag åt till middag idag föresten? Håll i hatten nu.. Pizza! Jag? Ja det är sanning. jag har nog inte ätit pizza på två år, kanske mer? Om man räknar bort alla kanter som jag fått smaka av mamma. Jag skulle nog inte ätit det idag heller om det inte vore så att den var hemmagjord och att jag var vrålhungrig!

Nä nu ska jag duscha, ta en ansiktsmask och skaffa mig lite gott humör. Fly från verkligheten lite grann kanske, in i min stora morgonrock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback