blä

Jag. hatar. SL. Det kan få vara förseningar närsom helst förutom just de tiderna då jag ska till sjukgymnasten.
Aja, nu är jag hemma iallfall och har ätit, vrålhungrig som jag var och ska snart gå ner men älsklingen till fokus och fixa så att han kan börja träna lite :) Sen är det sängen, min sköna säng...

Blä för tidningarna också, läste om den där tjejen som bara kan gå normalt baklänges nu pga vaccinet mot svininfluensan. Jag och Hampus tänkte ju vaccinera oss på torsdag eftersom jag ändå ska in och vaccinera mot hepatit a + b.
Jag vill inte veta allt sånt där, då blir jag bara nojjig. Men som sagt, en på miljonen är det ju så det ska nog inte vara något att oroa sig för.. Om jag nu inte råkar bli just den personen, haha. Nej nu ska jag sluta. Jag kommer inte få spasmer och så är det bara. eller?

4 dagar kvar på ålle, 3 veckor kvar till thai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback