Älskling

Jag har en älskling som heter Hampus Lindhe. Han måste vara en utav de underbaraste människorna som finns på denna jord. Han är min bästa vän. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom, alltid finns han hos mig och gör mig till en bättre person. Det jag älskar mest med honom är att han alltid är så himla positiv och glad, vi har varit tillsammans i snart ett och ett halvt år och jag har sett honom arg fyra gånger kanske, inte mer. Hur är det möjligt undrar jag? Jag blir arg minst en gång i veckan, haha. Så enligt mig är Hampus ett litet mirakel. Han smittar av sin glädje på alla runt om kring sig och vem kan inte gilla en sån person?
Det absolut bästa av allt är att han är min, det är jag som får pussa på honom och kura ihop mig i hans famn.
Me lovelovelove Hampus Lindhe.





Kommentarer
Postat av: KÅRK

HAN E MIN, DU FÅR BARA LÅNA HAN hahahahahahhahaha

2009-10-10 @ 17:07:10
Postat av: H

<3 :) Du är bäst!

2009-10-10 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback