Var är alla?!

Nu står jag nere på fokus och undrar var alla håller hus? Det är inte många som är träningssugna idag verkar det som, fast de kommer väl senare ikväll när passen drar igår. Men det blir ju så tråkigt för mig timmarna innan dess, jag har redan gjort allt som jag kan sysselsätta mig med. Tiden går sjukt långsamt, vill ingen komma och göra mig lite sällskap? :)

Jag sov uruselt inatt, det har jag gjort de senaste 3 dagarna. Jag är jätte trött när jag ska gå och lägga mig men när jag väl ligger där så kan jag bara inte somna, vad är felet?! Igår var det extremt också, fast det kan bero på att min älskling inte var där.. Hatar att sova ensam.
Därför är jag inte sådär jätte pigg och glad idag men vad gör man.


Kommentarer
Postat av: Mams

Jag va där, jag va där, jag va där. Va ju där i hela 2 timmar. Fast som sagt det va ju på kvällen då passen hade börjat...hmm... Puss sötnos.

2009-11-08 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback