Vaccination?

Älsklingen ringde nyss och sa att han vaccinerat sig mot svininfluensan, hejhopp bara sådär. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra. Jag får vaccinera mig tidigast på fredag. Om jag ska göra det måste det bli just då också eftersom jag åker snart, jag vill ju inte gärna bli sjuk till thai, om jag nu blir det. Men det känns som om det är ganska troligt eftersom jag alltid haft så dåliga vita blodproppar.
Åh, denna beslutångest.


Det kommer nog sluta med att jag tar den ändå, för vaccintantiluran sa att det troligtvis är som värst när vi kommer hem, sen ska vi ju sitta på ett plan i 11 timmar och allt det där. Ja, jag går nog ner på fredag... eller?


Kommentarer
Postat av: Hanny

Jag tycker att du ska göra det! Vi ska göra det tillsammans =D

2009-11-05 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback