Spykatten

Ja, härligt gårdag, verkligen. Systers katt skydde ner hela lägenheten så det slutade med att vi fick stå och skrubba både golv och mattor, igårkväll och imorse.

Aja, från tråkigheter till roligheter! Idag åkte vi in till staden för att fixa det sista, köpte tillexempel ett litet mini apotek och växlade pengar osv. För vet ni vad? VI ÅKER I ÖVERMORGON! Det jobbiga är att jag inte ens har börjat packa, haha. Måste dessutom städa rummet innan som ser ut som ett helvete, det är ju inte kul att packa i ett stökigt rum. Jag kommer få sådan ångest, jag är en jävel på att packa alldeles för mycket och det får jag ju verkligen inte göra denna gång, men vad har man med sig när man är borta i hela tre veckor?

Den större delen av morgondagen kommer alltså bestå av packning, men jag ska också till tandläkaren.
Jag HATAR tandläkaren, uschuschusch! Så vi får väl se hur det går.

Nu får jag fan sätta igång...

Kommentarer
Postat av: Mary

hahah rätt åt dig :D

2009-11-16 @ 20:55:14
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback