Sömnlös

ÅÅÅH JAG ORKAR INTE, ge mig sömn bara. Självklart kunde jag inte sova mycket inatt heller, jag blir så frustrerad. Jag är ju jätte trött. Så jag åkte raka vägen hem idag efter sjukgymnasten istället för att hoppa av i handen och kika in hos arbetsförmedlingen. Gör det imorgon istället.
Så nu är det vila som gäller, fram till kl halv 6 då jag ska göra mig litet i ordning för att träna! Spinning & Core!

Det börjar dra ihop sig nu, 8 dagar kvar till Thailand och det är några måsten som jag ska hinna med innan dess:
- Färga håret; bort med min fula utväxt och få en lite karamelligare färg :)
- Besöka arbetsförmedlingen
- Baka tack-muffins
- Inhandla det sista, små grejer
- Fira David
- Vara katt/marsvins vakt
- Besöka tandläkaren... BLÄ
- packa för fulla muggar

Yes, tror det var allt! Nu ska jag göra mig en kopp chokladkaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback