Snart händer det

Ja, nu bär det snart av. Imorgon klockan tio över tre går planet ifrån Arlanda! Pirrigt pirrigt, gud så skönt och kul det ska bli! Frågan är bara hur jag ska klara av en 11 timmars flygresa, sitta still i 11 TIMMAR?! Det märker vi, jag har iallafall laddat upp med både en bok och en massa tidningar, sen visas det väl nån film också:)

Var ju hos tandläkaren idag, fy bubblan vad jag mådde illa innan eftersom jag var så nervös. Men det gick fort och smärtfritt och jag var sjukt stolt över mig själv när jag gick därifrån, haha. Sedan dess har jag typ inte gjort ett smack förutom att packa ner de små grejer som jag inte hade packat än och gjort om bloggen lite. Jag kunde inte hålla fingrarna i styr. Lila blev det som ni ser, my kind of color.


Kommentarer
Postat av: Mams

Kommer sakna dej min bebis. puss.

2009-11-17 @ 01:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback