Snalla jag..

.. bjuder pa bilder idag! Dock fran den lite samre kameran dar de lite trakigare bilderna finns men enda! Forst lite update!

Flyttade ju till Karon beach igar och har ar det ljuvligt minsann. Lite roligare omrade sa man har alltid nagot att gora. Fint vader har vi dessutom! Idag har det varit stekande varmt hela hela dagen.
Man marker av att det ar mycket mer svenskar har ocksa. Igar at vi pa en restaurang som ar svenskagd bara nagra meter ifran hotellet. PLANKSTEEEK till mig;D och gud sa gott det var! Sen efter det korde vi lite minigolf pa en bana som var uppbyggt  som en djungel, med en massa dinosaurier och sprutande vulkaner och grejer, sjalvklart vann jag stort over Hampus.  Men han strostade sig med att klappa en liten bebiselefant som traskade runt pa gatan utanfor, hehe.

Och vet ni vad? Vi har dessutom en starbucks precis utanfor hotellet! yumyum, mitt andra hem. Det blev iallafall en bra forsta dag pa en forhoppningsvis bra vecka har pa Karon beach ;)



Middag pa stranden



alskling klappar elefantbebis



Brain freeeeeze






fortsattning foljer.


Kommentarer
Postat av: Hamper

JA KLAPPA ELEFANTEN HAHA :)

2009-11-26 @ 10:10:58
Postat av: päls

2009-11-26 @ 11:27:04
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: päls

Tänk att den elefanten har jag också klappat! Och nej, jag är inte alls avundsjuk på er drömsemester... Fy vad skönt och bra ni har det! Ett tips om ni vill gå på billig marknad, om Hampus orkar ;), följ stranden en ganska lång bit bort så finns det en massa stånd i ett jättestort tält. Massa billiga grejer! :) Puss påer!

2009-11-26 @ 11:29:22
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Jossan

åå mysigt! tänker på dig o är avundsjuk sucky :) <3

2009-11-26 @ 23:55:49
Postat av: Borken

HEJ HAMPUSS :D

Jag älskar hammarby !

2009-11-27 @ 20:28:54
Postat av: Borken

HEJ HAMPUSS :D

Jag älskar hammarby !

2009-11-27 @ 20:30:17
Postat av: Mami

Va kul med lite fina bilder. Ser superhärligt ut. Många pussar o kramar från oss här hemma. Jag ska få träffa Engla o Jocke idag, dom kommer över en snabbis. :)

2009-11-28 @ 09:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback