Sawadeekaaaa

Idag har det varit lite molnigt igen, men inte alls lika farligt som de allra forsta dagarna har i thailand! Solen har faktiskt tittat fram titt som tatt. Nu har vi bokat resan till James bond Island ocksa, det blir av pa mandag! Hoppas pa fin fint vader da iallafall ;)

Jag ar lite besviken pa shoppingen har nere, trodde att det skulle vara as bra, men ja. tji fick jag helt enkelt, haha. Har faktiskt inte hittat mycket alls att kopa. Visst finns det mycket grejer och markander mm, men valdigt mycket av grejerna ar skit saker och sa har det same same overallt! Och jag som ar sa krasen!
Men lite grejer hoppas jag komma hem med iallafall! ;)

Aja, nu tankte jag bjuda pa tre sma bilder fran the beach stranden :)










Kommentarer
Postat av: Mami

va vacker det är... :)

2009-11-28 @ 09:50:19
Postat av: Mary

den stranden är ju heeemlig! hahah

2009-11-28 @ 12:27:09
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Fredric

jag e bara liiite avis...

Lyckostar

2009-11-28 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback