Lördagen

Idag for vi till Farsta eftersom jag hade så mycket som jag skulle inhandla nu innan resan. Problemet var bara att när vi väl kom dit kom jag inte på en enda sak som jag skulle köpa. Jag nöjde mig med en ansiktsskrubb, två tröjor ( som jag inte ens behövde), och en massa tidningar som jag ska ha på planet och stranden.
Det kliar i fingrarna när jag tänker på de där tidningarna, jag vill så gärna läsa och det NU! Men jag får inte...

Jag hälsade även på Jossa, hon har ju börjat på ett litet muffin/munk fik i den nya delen! Köpte en urgod liten munk som bara smälte i munnen. Det jobbet passar verkligen henne, hon är ju en liten bullmamma och nu får hon stå och tillaga munkar hela dagarna :). Inte lika bra för mig dock, nu kommer jag ju såklart hälsa på henne lite då och då = bli fet. haha.

En bra dag idag faktiskt, känns bra och jag är glader. Jag har varit lite låg på sista tiden men det kanske vänder nu :) Hejhopp! Nu blir det lite träning, sen får vi se hur kvällen utvecklar sig, eller hur Hampus? :)


Kommentarer
Postat av: Hampe

Du får inte läsa tidningarna älskling! Du får se till att hålla dig.. :) <3

2009-11-07 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback