Jag vill åka nununununu.

Arbetslös = ledig dag, wohooo tänkte jag! Men det blev ju full rulle ändå och sova länge fick jag inte göra heller. Sjukgymnasten åkte jag till på morgonen, som tur var har jag älsklingen som skjutsade in mig så jag slapp gå upp alldeles för tidigt. Efter den var det boka-tid-dags och raka vägen till arbetsförmedlingen för inskrivning. Men det talar vi inte högt om enligt Hampus, haha.
Imorgon ska vi väl dit igen och prata med någon handläggare. Usch, jobbigt att vara arbetslös, jobbigt att inte veta hur det kommer bli efter thailand men man får ta det som det kommer helt enkelt.

Efter sjukgymnasten så har mitt högra knä svullnat upp, alltså inte mitt onda knä. Det gör oooont, vet inte vad som har hänt. Och vi som ska ner till fokus om en tjuga för lite träning och spinning, hur jag nu ska klara det. Men vem vet, det kanske mår bättre av litet träning. Men jag är så trött på att det alltid ska vara något fel med mig, om det inte är vänster knä så är det höger och om det inte är höger knä så är det axlar osv osv. Men jag är inte bitter. nejnej.

Bara två veckor till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback