Jag tror jag stannar har...

Igar vankades aventyr! Phi Phi oarna stod pa schemat. Stranden & lagunen dar de spelade in filmen the beach maste vara det vackraste jag nagansin sett! Tur med vadret hade vi da ocksa, solen tittade fram titt som tatt.

Idag har vi haft kanon vader! stralande sol och jag har smorjt in mig som en galning for att inte branna mig. Hampus daremot, hahahhaha, ar rod som en krafta! Okej, nu overdriver jag lite, men han har brant sig iallafall!

Ska val forsoka slanga upp nagra bilder om datan tillater om en dag eller tva. Sa ni drommar er bort litet ( och bli lite avundsjuka), hehe. Men ikvall orkas det inte, for har vankas det en myskvall med min hampus och en massa god mat. yumyum.

aaaaaaaja, no ork to skriva mer, hejsvej pa atersende.


Kommentarer
Postat av: Mary

åååh...

2009-11-23 @ 10:20:21
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback