Imorgon flyr vi fran Indigo Pearl

...och flyttar istallet till ett annat hotell pa karon beach! Lite spannande ma jag saga med nytt! Indigo pearl har varit bra, servicen har tex varit grym och man kanner sig som en gud har borta! Frukostbuffen gor sa att man dregglar bara man tanker pa't! Men omradet kring hotellet har varit ratt sa trakigt, inte mycket att gora har om kvallarna forutom att ata middag sen bums i sangen, typ. Ett litet minus men jatte bra for de som bara vill vara pa semestern.
Det har iallafall varit super hittils och vi har fordrivit tiden genom att aka in till phuket town och shoppat, aven till en marknad dar i trakterna, akt till phiphi oarna dar vi sett en massa harliga strander och dessutom snorklat, sen nu de senaste dagarna har det blivit en massa lathet ocksa, bara legat och solat vid polen! Skooont!

Vi har luskat lite i framtida aventyr och en resa till james bond island och rida pa elefanter ar nog mojliga alternativ, men vi far se ;). Allt ar sa sjukt billigt har sa det kommer sakert bli sa i slutandan iallafall.

Jag har fatt lite skall for att bilder inte kommit hittils, men talamod mina vanner! Inga bilder idag heller, men snart! jag lovar!

puss pa er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Mary

hur jävla mycke fickpengar har ni egentligen? :P

2009-11-24 @ 10:43:39
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mami

Puss, miss you.

2009-11-25 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback