Hello Sweden!

Hej mina nara och kara!
Tankte kora en liten snabb uppdatering ifran Thailand sa att ni inte trott att jag gatt och dott, att planet har krachat eller dylkt. Nej, vi lever och har det awesome! Trakiga ar bara att solen inte riktigt vill kika fram bakom alla dessa moln, sa bruna har vi inte blitt, inte ens litet! Men varmt ar det, det kan jag lova, och det ar val det som ar huvusaken!

Nu bor vi pa Indigo Pearl som ligger pa nai yang beach! Hur fint som helst. Kika in pa www.indigo-pearl.com om ni vill se hur vi bor ;). Servicen ar sa bra att man nastan far daligt samvete!
Nej nu ska jag ta vara pa dagen och umgas med min kara!
Hoppas ni har det gott! puss

Kommentarer
Postat av: Mams

Jag va inne o kollade på 360 graders bildernas...WOW! säger jag bara....Vilken av rummen har ni?

2009-11-19 @ 11:29:05
Postat av: Anonym

Tjingeling badring, har ni det bra? här hemma är allt super, tråkigt väder bara :/ Mamma undrar om vi inte kan bestämma en tid då vi kan prata på msn?:) Kramar Sanne och familj:) lägg in bilder:)

2009-11-20 @ 21:47:43
URL: http://sannelindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback