Hej&Hå

Fullrulle hela veckan trots att jag varit ledig. Idag skulle jag minsann jobba i Skogås men det blev ändrade planer, Samuel ringde ungefär en timme innan jag började och berättade att jag ska jobba tisdagar istället. En liten överraskning sådär, kanske inte den bästa eftersom jag hade planerat hela min dag utifrån att jag skulle jobba, menmen. Vad ska man göra.

Istället blir det väl myskväll med Hampus. True blood, tacos och eventuellt någon film på det, ja det låter fint.

Min kära har fixat nytt och fint photoshop till mig, me so happy! Det har fått sysselsätta mig den större delen av dagen :) Kom på att jag måste nog också byta lite bilder i mitt rum. Har inte bytt på över ett år och ja, mycket har ju hänt. Bilderna som sitter nu framkallar bara en massa besvikelse och får en att tänka på falskhet. Så det ska vi ändra på genom att skicka efter lite nytt så att mitt rum fylls av glädje igen!


Kommentarer
Postat av: Mary

mer bilder på mig,världens bästa

2009-11-06 @ 20:47:43
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: päls

Jag får också stanna kvar va? ;) När far du egentligen pums? <3

2009-11-07 @ 15:03:41
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vill osså va kvar :) ...Mams

2009-11-08 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback