Förföljd av ditt namn.

Jag har kommit på att Hampus efternamn förföljer mig överallt. När jag ska till sjukgymnasten går jag av vid stationen Linde, på alla åhlens truckar stod det linde, på gymmet finns det ett fåtal som heter linde och det första jag ser när jag klickar upp blogg.se är att de uppmärksammat en viss miss Lindes inlägg. Visserligen stavas han Lindhe men ändå, han finns överallt.

Dags att färga håret snart kanske? Börjar få en såndär finfin utväxt, ni vet när det ser ut som om man är flintskallig inne i rötterna då man har uppsatt. Läckert.

Aja, får tjata på min älskling när det finns tid och ork till det. Snart ska jag ner och jobba på fokus. Skönt att jag har lite jobb nu innan Thailand iallafall. Onsdagar, torsdagar, fredagar och söndagar på kvällarna blir det av. Idag jobbar jag 15-22, kanske lite tråkigt att jobba på kvällarna eftersom det är då alla pass är, men jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och träna på dagarna för mig själv i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback