En massa lek

Hemma från gymmet, råkade slinka in i solariumet också. Åh, så skönt det är att få lite "sol" i detta mörker!
Snart drar jag hem till älskling och färgar mitt hår, karamelligt som sagt! Folk kommer vilja äta mitt hår, slicka på det, men det är förbjudet mina vänner!

Jag har lekt lite med Photoshop idag igen, fixat en header åt Hampus syster Sanne, in och titta vetja?
Det är så kul, jag kan sitta i evigheter. Det kommer sluta med att jag ändrar min blogg varje vecka haha. Nä, jag får börja sysselsätta mig med att fixa åt andra kanske, för det går ju inte för sig att ändra hela tiden.

Idag ska jag banne mig få sova lite, det har jag bestämt! sådetså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback