.....

Jaha, kvällen utvecklade sig inte som jag trott minsann. Hampus gick ut med sina grabs och jag bestämde mig för att bara ligga hemma. När jag skulle ner till gymmet började jag må illa som fasiken, så det blev inte mycket träning för min del inte. Nu sitter jag här med mitt chokladkaffe, some music och photoshoppar litet.
Sen blir det nog lite ansiktsmask, måla naglar och en film. Mys. Ibland är det så skönt med lite egentid, pyssla om sig själv och bara pilla sig i naveln, haha.

Det där voddler skulle vara nice att ha, jag vill ha det. NU. Marie ge mig det.


Kommentarer
Postat av: päls

Okej, inte så superlångt kvar alltså, iiiiiiiih! :p

Jag är hemma den här helgen men sen kommer jag inte hem förrän den 18 december. Så jag får helt enkelt bli tvungen att träffa dig när du är neger och jag albino :p <3

2009-11-08 @ 12:13:57
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken cool bild på marie

2009-11-08 @ 12:20:04
Postat av: Mary

voddler? vafan menaru? :P

2009-11-08 @ 18:26:26
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback