Byebye suckers

yes, nu drar vi! Hejdå Sverige!
Om en kvart hämtar Hampus farfar upp oss och vi åker till arlanda, vi blir där ganska långt innan planet går menmen, vi får väl fördriva tiden på något sätt:)

Tydligen ska det regna första dagen vi är där, vet inte om det kommer bli så bra väder i huvudtaget under våran resa, vår otur som vanligt då. hehe, så förvänta er inte en knallbrun Sandra när jag kommer hem sen. Men det ska iallafall bli skönt att komma bort, skämma bort sig själv lite grand.

Alla tjatar om att jag måste blogga litet, berätta hur vi har det mm. Så jag ska göra mitt bästa, men det är ju inte direkt det första man tänker på!

Aja, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ha det så underbart min vän <3

2009-11-17 @ 12:13:48
Postat av: Mami

Love you.....

2009-11-17 @ 12:56:18
Postat av: Mary

bajshuvud.

2009-11-17 @ 17:36:36
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback