Baka baka liten kaka

Nu har jag hunnit med de två första måstena på listan, färga håret och arbetsförmedlingen. Ja, håret blev inte direkt karamelligt kanske, igår när vi var klara såg min utväxt orange ut (!). Men idag blev det bra :)
Arbetsförmedlingen gick fort som attan och nu sitter jag här. Ska nog börja på den tredje punken också, baka lite tack muffins. Chokladmuffins toppade i mörk choklad och sen tre olika varianter: cocos, hackade hasselnötter och strössel ovanpå! yumyum.

Min Hampus är inte på ett speciellt bra humör idag, och det händer inte ofta kan jag säga. Men som tur är kan man ändå få han att le lite grand, till skillnad från mig när jag har sådana dagar.
Jag ska nog skämma bort honom lite ikväll om jag orkar, jobbar ju och slutar inte förrän 10 på gymmet. Men jag kan ju ändå oftast inte sova så, kanske får han en ansiktsmassage.

Nej nu måste jag baka så jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback