Aventyr!

Idag gick vi upp med tuppen eftersom vi skulle pa aventyr minsann.
Vi har hunnit med;

- aka bat, aka bat, aka bat. I mangder...
- Paddling i tre omgangar. Forsta gangen in i en grotta som kryllade av fladdermoss! Jag kissade nastan pa mig nar de ibland fick for sig att slappa taket for en liten flygtur. Men som tur var kom vi darifran oskadda, och med torra trosor.. hehe.
- Besok pa James bond island! Fin fint stalle! Tror att filmen heter the man and the golden gun som spelades in dar, men jag ar inte sa hajj pa bond filmer sa jag har nog fel...
- Besok till en liten o dar det tydligen skulle finnas as mycket apor.. Bara for att sa ville de inte dyka upp just idag? haha, menmen, glada var val vi for det!
- Jag har fatt sta ut med Hampus eviga tjat om hur stort det ar att zlatan avgjorde matchen och att han ar sa deprimerad for att han inte fick se den..

Ja, det ar val lite om dagen. Nu luktar jag svett, ar trott och hungrig! Sa en dusch sitter val fint innan vi gar ner och ater en efterlangtad middag!

puss pa er!





James Bond Island


Kanot paddling, Hampus ar glad, hehe <3


Kommentarer
Postat av: Mami

Svett?? DU??? Inte en chans du svettas ju aldrig.......Puss från mami o sempan. Hälsa Pampers också. :)

2009-11-30 @ 20:53:30
Postat av: Tina och mamsen

Ser såååå fint och mysigt ut. otroligt vackert

dessutom ser ni riktigt välmående,utvilade och oförskämt solbrända och fräscha ut.kramiz

2009-12-01 @ 18:56:40
Postat av: Tina och mamsen

Ser såååå fint och mysigt ut. otroligt vackert

dessutom ser ni riktigt välmående,utvilade och oförskämt solbrända och fräscha ut.kramiz

2009-12-01 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback