Vi har återvänt...

.. till Sverige, till kylan. Ångesten kryper sig redan på. Tydligen är det ju jul om bara två veckor också = en massa stress julklappsshopping för pengar jag inte riktigt har. Märker att jag har svårt att vänja mig vid att anväda åäö tangenterna igen, haha. ¨Men det är nog ingen fara efter det här inlägget.

Vi har haft en riktigt riktigt bra resa. Thailand är ett paradis och vi har fått njuta av det i hela tre veckor. Det är ju bara det att jag redan längtar tillbaka. Till solen, värmen, maten, stränderna, massagen, all färsk frukt, ja allt! Men nu.. åter till den grå vardagen. Haha, jag låter lite deprimerad men så är det ju. Trött som ett svin är jag också efter att ha suttit på ett plan i 11 timmar och varit vaken i snart drygt en dygn, känner mig inte direkt fräsch heller för den delen. Men jag orkar inte duscha, inte nu, ska bara fixa klart med alla dessa bilder vi tagit, in på datan sen är det bums i säng.




krabbelikrabba på bangsak




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback