Snö

Snön har kommit! Nu kanske man kan få in den där julkänslan som jag inte kännt av för fem öre! Bara det inte blir äcklig slask på en gång...

Nu sitter jag hemma efter en hektiskt dag i staden, på jakt efter julklappar har vi varit och funnit en hel del faktiskt! Vi trodde vi var smarta när vi åkte in en måndag på morgonen men tji fick vi! Det var ändå smockat, vad händer egentligen, jobbar inte folket?
Jobb... Fick ett samtal om att de vill att jag ska jobba nu på kvällen också, vid halv sjurycket till kl tio. Inte direkt så jag ramlade av stolen av glädje efter min dag i staden, men vill man ha pengar så.. Man blir bara så stressad när det är så kort varsel. aaaaaaaaaja.

Känns inte riktigt som en jätte bra dag idag. Trött som attans, men det är väl ingen nyhet nu för tiden, stressad och dessutom ska jag sova ensam eftersom älskling ska på winnerbäck. Jag hatar att sova ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback