rida rida elefant

Idag har jag gosat med en orm, ridit pa elefanter och myst vid ett vattenfall!
Bra dag och solen har faktiskt tittat fram lite trots att det skulle bli molningt den kvarstaende tiden.

vi borjar flagna fint nu ocksa, hehe. inte sa nedrans kul kanske...
Imorgon ska vi pa marknad igen, trots att jag verkligen inte far shoppa mer. Jag kommer redan fa betala overvikt, vaskan ar nastan helt full. Men det finns inte sa mycket annat att gora har pa kvallarna sa vi far val mest bara strosa omkring och titta, bara titta. Fast det kommer jag ju sjalvklart bryta. hur ska detta ga.

Kommentarer
Postat av: Mary

när kommer ni hem??

2009-12-04 @ 12:52:59
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback