Nej, snälla.

Nu är jag redan hemma i från Kim efter en massa julbak och snack. Det blev inte bara lussebullar utan även knäck och mintkyssar! Efter bakandet skulle det bli middag men inom loppet av två sekunder kändes det som om jag skulle lägga en harlig spya på kims köksgolv, huvudet snurrade och jag kallsvettades. Och så var det med den kvällen... Skit kul. Hampus och Borken var snälla nog att hämta och köra hem mig.
ÅHH, jag orkar inte bli sjuk bara, hoppas att jag mår bättre imorgon. Jag som ska jobba och allt.
Hungrig är jag också men vågar inte äta något. Åhej vad positiv jag låter. Men lite får man gnälla, tycker jag.

Nu ligger jag här, hemma i min säng, ensam, en lördagskväll. Ska kanske sätta på en film och tycka lite synd om mig själv. Kanske drömma mig bort lite, tillbaka till Thailand.






Kommentarer
Postat av: elene

fin bild:)<3

2009-12-21 @ 10:20:04
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback