Minijul

Kanon kväll! Vi bytte julklappar och jag är så jätte jätte glad över min :). Verkade som om vi båda hade satsat på prylar i år, hårda paket! Jag fick en svart och fin fotoskrivare! Precis vad jag önskat mig, min man är duktig han! Han fick en digitalkamera och sen en bok också.
Efter det vankades det mumsmiddag, Hampus åt som en gris. Förstår inte hur han får plats med allting? Hans bortförklaring var att han bara ätit två korv med bröd till lunch. Hm.

Nu är jag ensam efter att vi myst lite framför en film. Jag ska sova ensam, buhu. I don't like it. Jag får väl sitta och pilla med skrivaren (som jag just nu inte fattar ett jota av, hehe) tills jag helt enkelt inte kan hålla ögonen öppna längre. Enklaste sättet att somna på utan pampers.

Åh vad jag tycker om min älskling. En underbar man indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback