MIN DATOR ÄR STÖRD OCH JAG ÄR ARG

Firar julafton med pappa idag men jag kan inte vara glad just nu. min dumma dator har fått något jävla virus som försöker lura mig att jag typ har hundra olika virus och att jag måste installera det där jätte bra virusprogrammet som kan ta bort alla det där hemska sakerna som annars kommer att crasha min dator! Virusprogrammet kostar typ bara 2000 i vå månader. jävla skit helvete.
Jag har inte ett enda virus förutom just den där skiten som bara försöker lura mig att slösa bort en massa pengar och nu funkar ingenting på datorn och programmet kan inte tas bort eftersom man inte hittar skiten någonstans.
 BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Om alla mina bilder försvinner nu, ja då dör jag lite inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback