Mellandagsrea?

Syster kom hit vid 9 tiden imorse och jag bjöd på lite nybakade scones och chokladkaffe till frukost. Efter det åkte vi två och hampus in till stan för att shoppa lite. Och det blev verkligen lite, kom bara hem med en fotobok, fotoklister och lite underkläder. Nu kan jag leka en massa med min nya fotoskrivare och sätta in i boken:) Måste bara till panduro i farsta också så jag kan göra den ännu finare.

Anledningen till att det blev så lite var att folk är helt dumma i huvudet nu när det är mellandags rea. Knuffar hit och dit, ingen respekt alls för andra människor bara man får det som man vill åt. Vi tröttnade rätt fort på alla dessa idioter, dessutom var det ju galet långa köer som man inte orkade stå i.

Snart är det kalkonmiddag med hampus släkt och de ska hjälpa mig med min stackars dator, håll tummarna för att det går bra!

Kommentarer
Postat av: Mams

Jag håller tummarna stenhårt.

2009-12-26 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback