Konstant trött.

Ja, efter resan har jag varit helt slut hela tiden. Jetlag (heter det så?) som heter duga antar jag.
Igår tog jag och Hampus oss i kragen och begav oss till staden iallafall! New moon stod på schemat och sammanlagt var vi hela 8st. Myskväll, trots att jag ena stunden höll på att somna för att den andra stunden flamsa runt som en treåring pågrund av övertrötthet och trots att jag blev litet besviken över filmen.

Nu är det idol final minsann. Idol som jag kanske sett ett enda avsnitt av, så jag har ju inte direkt hängt med. Men Sempan skulle promt titta på finalen och jag fick ge med mig, bara för att tio minuter senare höra honom snarka i soffan. Hur kommer det sig att vinnarlåten alltid är så katastrofalt dålig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback