Jag kommer döden dö

Idag har jag inhandlat älsklingens julklapp! Har alltså varit runt här i handen med min syster lite. På vägen hem fastande bussen, turligt nog i västerhaninge, så jag fick gå hem sista biten och syster fick byta till buss.
Det har toksnöat hela dagen! Kommer det hålla till jul tro? Skulle ju vara mysigt iallafall.

Snart ska jag jobba, ska väl bara slänga i mig något att äta. Grejen är den att nu när det är snö och kallt osv så vet man aldrig om jag överlever de korta prommisarna till och från jobbet. Trappan över järnvägsspåret blir nämligen otroligt jävla hal. Sträckan som i vanligtvis tar högst 5 min tar ungefär en kvart eftersom man måste gå i snigelfart för att inte halka och slå ihjäl sig. Nej, den där trappan är livsfarlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback