Hejdå 2009

Inatt kan vi säga hej till 2010 och jag ska fira med min syster och magen, hehe. En ganska lugn kväll och det ska bli skönt faktiskt. Vi ska väl äta god mat, umgås bara och sen till tolvslaget blir det troligtvis in till stan för alla raketer! Innan dess ska vi ju till Farsta som sagt, känns lite som om jag får släpa henne dit, haha.

Så det här med nyårslöften, inte något som jag tar så himla hårt på men jag tycker att det är kul :). Jag älskar att tävla mot mig själv, se lite vad jag klarar av så jag har faktiskt några stycken löften.
1. Komma igång med träningen igen, på riktigt! Så mina axlar och knän blir bra någongång. Ingen lathet år 2010 inte.
2. Äta låååååångsamt! Eftersom jag alltid får problem med uppstötningar efter måltider, ja om ni nu ville veta.
3. Flytta hemifrån.
4. Vara den bästa flickvännen någonsin, hehe.
5. Våga säga nej och ta för mig mer.


Det är väl det tror jag. :) Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback