God Jul!

Hej hej julafton! Har varit en riktigt mysig och lugn dag. Lugn eftersom vi faktiskt inte blev så många i år, Mamma och co, Marie, Fredric, Jocke och Engla. Kusin Engla som är den sötaste och mysigaste ungen i världen. Jag blev hennes slav den större delen av dagen. Hon är en riktig prinsessa, skulle måla naglarna, kika på alla mina smycken och testa alla mina läppglans! Jag är nog inte direkt känd för att gilla småbarn men hon är så söt så man dör, sen kommer jag nog gilla systers och fredrics bebis också såklart, men inte så många fler än så. haha. Nej så ond är jag nog inte.... eller?

Jaja, vi har iallafall ätit så magen nästan spricker, tittat på tråkkalleanka som jag ärligt inte fattar varför man envisas med att titta på varje jäkla år, och sen öppnat en massa paket! Mig mucho nöjd över allt jag fick!
Nu har Jocke och Engla kilat vidare och det verkar vara dags för lite wiiturnering i vardagsrummet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback