En andra hälft

Hemma och trött, men jobbet gick faktiskt oväntat snabbt. Kanske var det för att Hampus min gav mig en god nyhet; jag slipper sova ensam! Jag är beroende av att ha honom bredvid mig om nätterna. Fast han tycker nog mest bara att det är jobbigt att sova bredvid mig. Tydligen tar jag upp mycket plats, snor täcket, blir kokhet och ska alltid pressa in honom mot väggen? Hm, jag vet inte riktigt om jag ska tro på all den där rappakaljan, lilla jag kan väl inte göra så mycket besvär?

Iallafall, han kommer väldigt sent och jag ska försöka hålla mig vaken. Hur nu det ska gå, jag sitter redan och gäspar så att käken nästan knäcks. Jag får helt enkelt sysselsätta mig. Rummet skulle ju faktiskt behövas städas men jag tror bara jag orkar bädda sängen. Sen ska jag kika lite efter en fotobok från onskefoto.se så jag kan få hem våra Thailandsbilder :).





Kommentarer
Postat av: päls

Jag vet precis vad han pratar om efter att ha spenderat ett flertal nätter i samma säng som du, fröken. Men oftast är det mysigt ;)

2009-12-16 @ 08:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback