Biokväll

Nu sitter jag och väntar på att Hampus ska komma, vilket kan bli när som helst egentligen. Antingen om fem minuter eller om fem timmar haha. Tur för honom att jag har lite att sysselsätta mig med och att jag inte är så trött. Jag måste ju vänta annars så kommer han inte in.
Så i väntan på min man så ska jag helt enkelt slå in lite julklappar, bädda sängen och lite annat smått och gott :)

Det här kvällen har spenderats med Kim. Vi tog tåget in till staden (tåget som var en halvtimme försenat) för att fika litet och se på bio. Vi började alltså med en varsin kaffelatte på Bellmans och så delade vi på en bit hallonpaj med vaniljsås! MUMS! Efter det fick vi skynda oss till sergel för att se Paranormal activity. Den var kanske inte sådär läskig som jag trodde att den skulle vara, som alla går runt och säger att den ska vara, men den var helt klart sevärd!
Det har varit en bra kväll, en bra dag i över huvudtaget faktiskt. Inte ens det faktum att tågen var så katastofalt försenade kunde gör mig en gnutta irriterad. Tiden flyger förbi när man har fräsiga Kim som sällskap, haha.

Försten har ju min underbara päls återvänt till trakterna! Nu har det ju gått ett bra tag sedan vi träffades, men snart så möts vi igen ;)




En glad Kim & en glad Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback