Tröttmössa

Jaha, nu sitter jag här med mitt chokladkaffe igen, egentligen borde jag kanske inte dricka det såhär sent när allt jag vill är att gå och sova så fort som möjligt, men jag kan ju helt enkelt inte motstå :)

Den här dagen har varit ovanligt bra trots allt, allt har flytit på så enkelt och jag fick sluta kl fyra istället för fem eftersom jag skulle till min lilla sjukgymnast.  Åh, förestesten så fick jag reda på att jag har fått förlängt en mådan till på åhlens, alltså till den 25 september. Sen får vi ju se, för hoppningsvis får jag jobba ännu längre men man får ju bara en månad i taget där.

Igår var jag ju iallafall på den där Activio kursen i skogås direkt efter jobbet. En kurs som handlade om pulsbaserade spinningpass. Även om det var intressant och bra att ha så hade jag ganska svårt att hålla ögonen öppna. Det är ganska jobbigt att sitta still på en stol och bara lyssna i 2,5 timmar efter en lång arbetsdag. Dessutom lider ju jag av myror i arslet så jag har svårt nog som det är att bara sitta still under en längre tid.
Som tur var fick jag åka hem efter föreläsningen istället för att bara sitta och glo medans de andra testade på ett pass så jag kom hem halv 9 istället för halv 11 :).

Nu sitter jag och väntar på min underbara man och har konstigt nog ett stort sug att baka! Inte för att jag är sugen på att äta upp det, jag vill bara baka för att det är roligt. Men tröttheten vinner nog och jag kommer med stor säkerhet slockna så fort hampus kommer, så godnatt mina kära.


Kommentarer
Postat av: Mams

Varför berättade du inte att du fått förlängt när du kom hem lilla mupp? Det är ju skitbra. Grattis. Puss

2009-08-20 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback